09.10.2025
#NMInsights: Czekolada drożeje, konsumpcja spada – 5. edycja raportu Wedla rzuca światło na słodką branżę
                    09.10.2025
#NMInsights: Czekolada drożeje, konsumpcja spada – 5. edycja raportu Wedla rzuca światło na słodką branżę
                    29.09.2025
„Daj im szansę”: akcja E.Wedel i Pyszne.pl przeciw marnowaniu jedzenia
                    17.03.2025
„Podaruj na każdą okazję”: Ptasie Mleczko® z kontekstową kampanią OOH i DOOH
                    21.01.2025
Marki na przełomie 2024/2025: E.Wedel
                    09.12.2024
Robert Zydel (muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel): Jako dziecko nie lubiłem czekolady [WYWIAD]
                    12.11.2024
Gatta i E.Wedel stworzyły kolekcję inspirowaną czekoladą
                    28.10.2024
„Z przyjemnością dla przyszłości”: raport zrównoważonego rozwoju firmy E.Wedel
                    28.08.2023
Wystartowała Wielka kampania kultowych wafli WW marki E.Wedel
                    31.03.2023
E.Wedel i OnlyBio łączą siły. Powstały kosmetyki inspirowane słodyczami
                    23.03.2023
E.Wedel wprowadza nowe opakowania czekolad
wczoraj
Znamy zwycięzców 26. edycji Effie Awards Poland [PATRONAT]
wczoraj
Festival Eastern European Design już od 13 do 15 listopada 2025 w Warszawie
4 dni temu
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
4 dni temu
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
4 dni temu
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga