![62% dorosłych Australijczyków popiera zakaz marketingu niezdrowej żywności i napojów skierowanych do dzieci [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/fast-food-marketing-australia-142x0-c-default.jpg)
04.06.2025
62% dorosłych Australijczyków popiera zakaz marketingu niezdrowej żywności i napojów skierowanych do dzieci [BADANIE]
04.06.2025
62% dorosłych Australijczyków popiera zakaz marketingu niezdrowej żywności i napojów skierowanych do dzieci [BADANIE]
29.05.2025
#OdKulis: „Czy mówisz tak do swojego Dziecka?”, pyta Teatr Muzyczny w Poznaniu
23.04.2025
Pinterest eksperymentuje z ograniczeniami dla uczniów. Testy na dużą skalę w USA i Kanadzie
03.04.2025
#OdKulis: Fundacja Cześć Ciało, czyli jak rozmawiać o dojrzewaniu
07.02.2025
RPD i RPO: Gale freak fight powinny być niedostępne dla dzieci i młodzieży
28.01.2025
„PROszę o poMOC”: Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę uczy przełamywać bariery w proszeniu o wsparcie
24.01.2025
„Don’t look down”: powstał 9-godzinny film zwracający uwagę na uzależnienie dzieci od social mediów
23.01.2025
ZPPP Browary Polskie: 62% młodzieży spożywa alkohol podczas studniówek [BADANIE]
22.01.2025
Ministerstwo Zdrowia ograniczy dostęp do e-papierosów, podgrzewaczy i woreczków z syntetyczną nikotyną
04.12.2024
Rząd Australii zakazał korzystania z social mediów dzieciom poniżej 16. roku życia [OPINIE]
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]