![Czy x-kom prawidłowo zareagował na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy [KOMENTARZ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/09/xkom-kom-142x0-c-default.jpg)
05.09.2024
Czy x-kom prawidłowo zareagował na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy [KOMENTARZ]
05.09.2024
Czy x-kom prawidłowo zareagował na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy [KOMENTARZ]
27.06.2023
Cpl Poland wśród stałych klientów PR Calling
06.02.2023
PR Calling wygrywa przetarg na obsługę komunikacyjną SoDA
22.12.2022
Agencja PR Calling odpowiedzialna za social media Dembski-Nowak
27.10.2022
Anna Gajewska wzmacnia Fin & Tech Practice w PR Calling
11.10.2022
Marta Tyszer została partnerem zarządzającym PR Calling
12.01.2022
Paweł Sobczak liderem Fin & Tech Practice w PR Calling
19.04.2021
PR Calling z bezpłatnym e-bookiem dla branży e-commerce
22.03.2021
PR Calling zajmie się obsługą HoppyGo
09.02.2021
Edenred Polska w gronie klientów PR Calling
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka