26.08.2025
„Delikatna nie znaczy słaba”: Natalia Bukowiecka w kampanii Always
26.08.2025
„Delikatna nie znaczy słaba”: Natalia Bukowiecka w kampanii Always
31.01.2024
Mniej plastiku w opakowaniach? To możliwe! Rozwiązania P&G inspirują do troski o środowisko na co dzień
19.05.2022
Always z nową kampanią promującą linię podpasek Always Platinum
15.09.2020
Rusza druga edycja kampanii Always #AkcjaDonacja
19.02.2020
#AkcjaDonacja – marka Always walczy z ubóstwem menstruacyjnym w nowej kampanii
06.06.2019
Dziewczyny pewne siebie z Always
27.03.2018
Apple zaprezentowało 13 nowych emotikon, które odzwierciedlają osoby niepełnosprawne
21.08.2017
“Biegasz jak dziewczyna” nabiera nowego znaczenia. Always po raz kolejny udowadnia, że warto próbować nowych rzecz
25.07.2016
Reklama dnia: Słabsza płeć? Always ponownie pokazuje, że nie! Podczas nowojorskiego maratonu kobiety pobiegną jedną milę więcej niż mężczyźni
01.07.2016
Reklama dnia: Kolejna odsłona świetnej kampanii Always #LikeAGirl
wczoraj
Plush wygrywa TikTok Ad Awards CE 2025
wczoraj
Nadajesz paczki, a DHL eCommerce funduje lekcje na temat przeciwdziałania hejtowi rówieśniczemu
2 dni temu
Aż 4 polskie firmy wśród laureatów TikTok Ad Awards 2025 w regionie CEE
2 dni temu
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji [KOMENTARZ]
3 dni temu
Rusza „Genius Universitatis” – Konkurs Perspektyw wyłoni Marketingowych Liderów Polskich Uczelni