
17.12.2024
„Auto Reply Break”: KitKat zmienia odpowiedzi mailowe o nieobecności w słodkie pocieszenie
17.12.2024
„Auto Reply Break”: KitKat zmienia odpowiedzi mailowe o nieobecności w słodkie pocieszenie
16.07.2024
#ToNieUrlop: prawie połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na bardziej neutralną
08.08.2023
Ostatnia szansa na wakacje od codzienności
12.07.2022
Agencja Spicy Mobile wprowadziła nielimitowany płatny urlop dla pracowników
01.04.2021
Family Bond: Volvo wprowadza płatne urlopy dla rodziców i par adoptujących dzieci
09.06.2020
Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna #urlopwkraju
06.12.2019
IKEA wprowadza urlop ojcowski
23.08.2017
Marketingowy odpoczynek (Cz. 2) – Jak spędzają wakacje członkowie Jury Effie Awards 2017
26.07.2017
Marketingowy odpoczynek (Cz. 1) – Jak spędzają wakacje Członkowie Jury Effie Awards 2017
04.02.2016
Dostęp do sieci na urlopie: kwatery w Polsce przed Niemcami, ale za Białorusią i Macedonią
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu