
27.04.2017
Point of View realizuje kampanię dla Eden Springs po wygranym konkursie
27.04.2017
Point of View realizuje kampanię dla Eden Springs po wygranym konkursie
06.02.2017
Point of View realizuje kampanię wizerunkową dla Credit Agricole
31.08.2016
„Puszka na 100-lecie Legii” – agencja Point of View przygotowała akcję dla piwa Królewskiego
25.07.2016
Nyska, dancingi, neony…. agencja Point of View wskrzesza klimat dawnej Warszawy w konkursie dla marki Królewskie Niefiltrowane
20.05.2016
Point of View przygotowała działania w internecie dotyczące kampanii kont osobistych dla Credit Agricole
17.05.2016
Point of View i piwo Królewskie ruszają z konkursem wiedzy o Legii z okazji 100-lecia klubu
14.04.2016
Point of View i piwo Królewskie stworzą mapę nieoficjalnej Warszawy
21.03.2016
Instytut Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk nowym klientem agencji Point of View
15.12.2015
Bank Millennium nowym klientem agencji Point of View, rusza kampania Konta 360°
20.08.2015
Point of View wygrała przetarg marki Specjal na akcję wspierającą launch nowego wariantu piwa
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]