19.12.2023
GroupM: AI technologiczną nadzieją marketingu, branża bez entuzjazmu wobec NFT i metaverse
19.12.2023
GroupM: AI technologiczną nadzieją marketingu, branża bez entuzjazmu wobec NFT i metaverse
17.08.2022
Big data w content marketingu i zarządzaniu treścią
05.04.2022
Mailing is dead? Not anymore… O potencjale Big Data w e-mail marketingu
11.01.2022
DXP – technologiczna odpowiedź na klientocentryczność
18.01.2021
Big data w kreacji słabych reklam produktów i usług – po co to komu?
29.10.2020
O koniu, który potrafił liczyć
04.06.2019
Jaką różnicę robi big data content marketing?
10.09.2018
Powrót do szkoły w erze big data, czyli targetowanie mailingów oparte na danych
03.08.2018
BD4L.pl: Big data i polityka. Jak nowoczesne technologie wygrywają wybory w XXI wieku? [raport]
30.04.2018
Analiza e-sklepu – sprawdź co musisz wiedzieć!
wczoraj
Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski
wczoraj
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan
wczoraj
„Jest sprawa, nowa kawa!”. Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
4 dni temu
Wielkie kino na żądanie. Jak Polacy korzystają z portali streamingowych? [BADANIE]
4 dni temu
Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie [BADANIE AMAZON]