
28.05.2025
„You Can’t Argue With That”: irlandzkie Tesco przekonuje, że jakość ich produktów jest bezdyskusyjna
28.05.2025
„You Can’t Argue With That”: irlandzkie Tesco przekonuje, że jakość ich produktów jest bezdyskusyjna
04.02.2025
„Bags for life”: Tesco wykorzystuje torby zakupowe, by mówić o emocjach
28.10.2024
Tesco stworzyło alternatywną wersję logo ze świeżych produktów. Czy wszystkie marki mogą sobie pozwolić na taki krok? [OPINIE]
27.03.2023
Tesco podbije rynek q-commerce? Sieć rozwija własną usługę ekspresowych dostaw Whoosh
20.03.2023
Spersonalizowane wiadomości na billboardach kierują do nowego sklepu Tesco
15.06.2022
Lidl pozywa Tesco. Chodzi o wykorzystywanie znaku towarowego
17.11.2021
Reklama z rekordową liczbą skarg? Świąteczny spot Tesco wywołał lawinę krytyki
29.09.2021
Czy bohater marki zawsze pomaga w komunikacji? Przegląd polskich brand heroes
05.08.2021
Pink tax, czyli manipulowanie konsumentem? Ile przepłacamy ze względu na płeć?
10.03.2021
Ponad 5,5 tysięcy dzieci zaangażowanych w niemarnowanie żywności z programem Tesco
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]