Programmatic Innowacyjny format In-Image Ads od VOX w kampaniach Kärcher 08.02.2021 mobile In-Image reklama digital Poleć FB TW IN 19 19 udostepnień 3 3 minuty czytania
Programmatic Hybrid Air – pierwsze testy nowej technologii targetowania reklam na obszary z wybranym poziomem zanieczyszczenia powietrza 13.01.2021 mobile targetowanie In-Image reklama Poleć FB TW IN 47 47 udostepnień 3 3 minuty czytania
Programmatic Przyjazny format reklamowy In-image Ads od VOX jako klucz do zwiększenia przychodów reklamowych wydawców – sprawdzamy 08.12.2020 In-Image reklama Programmatic Wydawcy Poleć FB TW IN 60 60 udostepnień 4 4 minuty czytania
Programmatic Format to nie wszystko – kompleksowe rozwiązanie VOX dla reklamodawców 25.11.2020 In-Image reklama technologia Programmatic Poleć FB TW IN 28 28 udostepnień 4 4 minuty czytania
Programmatic Innowacyjne formaty reklamowe w kampanii Orlenu „Wspieramy Polskę" od Sigma BIS 28.09.2020 Reklama internetowa In-Image Programmatic VOX Poleć FB TW IN 29 29 udostepnień 2 2 minuty czytania
Programmatic Programmatic zasilany danymi 15.06.2020 In-Image reklama telewizja Dane Poleć FB TW IN 88 88 udostepnień 6 6 minut czytania
Programmatic Brand safety w dobie koronawirusa i kwarantanny – na przykładzie wielkanocnych kampanii In-Image Ads Intermarché, Kaufland oraz Winiary 20.04.2020 In-Image reklama Programmatic Brand safety Poleć FB TW IN 60 60 udostepnień 4 4 minuty czytania
Programmatic In-Image Ads – nowy format reklamowy efektywny w każdej branży 05.03.2020 In-Image reklama Programmatic hybrid.ai Poleć FB TW IN 72 72 udostepnienia 4 4 minuty czytania
Pressroom CANAL+ z technologią AstraOne 17.01.2020 Pressroom In-Image Kampania Canal+ Poleć FB TW IN 58 58 udostepnień 2 2 minuty czytania
Felietony Czy w Internecie jest jeszcze miejsce na reklamę? 11.07.2012 Felietony Social media Reklama internetowa Pinterest Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania