
28.09.2022
Citroen prezentuje nowe, uproszczone logo
28.09.2022
Citroen prezentuje nowe, uproszczone logo
11.01.2019
Magdalena Redestowicz dyrektorem marketingu marek Citroën i DS w Polsce
23.01.2017
Citroën powierza e-mail marketing i marketing automation agencji Animails
02.11.2016
180heartbeats + JUNG v. MATT z eventem “The Originals” dla Citroëna
03.02.2016
Konceptika wypromuje marki Citroen i DS Automobiles w mediach społecznościowych
2 dni temu
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
3 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
3 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
3 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
3 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]