
15.02.2023
„Dodaj 1,5%, odejmij wstyd”. Ruszyła kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej
15.02.2023
„Dodaj 1,5%, odejmij wstyd”. Ruszyła kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej
20.04.2022
Fundacja Hospicjum Onkologiczne i agencja Grey Group Poland po raz kolejny poruszają trudny temat umierania
19.04.2022
„Houston mamy procent… do zebrania” – wystartowała kampania 1% dla Fundacji Onkologicznej Rakiety
29.03.2022
Fundacja GOPR z kampanią 1%
10.03.2022
Centrum Praw Kobiet i Dziadek do orzechów wspólnie z Anną Czuż w kampanii 1%
22.02.2022
Powiślańska Fundacja Społeczna rusza z kampanią, prosząc o wsparcie dla swoich małych podopiecznych
26.01.2022
„Patrz w górę!” – kampania społeczna na rzecz ptaków zagrożonych wyginięciem
12.01.2022
„Zobacz mnie!”– Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce apeluje w imieniu dzieci czekających na pomoc i rusza z kampanią 1%
16.04.2021
1% dla Fundacji Małgosi Braunek „Bądź”
15.04.2021
Kolorowe nosy na mapie Polski zachęcają do przekazania 1 proc. podatku
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]