04.03.2024
„Najcięższa rzecz, jaką dźwigam, to ciężar Twoich słów” – kampania zwiększająca świadomość otyłości i fatfobii
04.03.2024
„Najcięższa rzecz, jaką dźwigam, to ciężar Twoich słów” – kampania zwiększająca świadomość otyłości i fatfobii
31.10.2023
Francuski sklep dla biegaczy pozwolił klientom na kradzież
01.10.2021
Michelin z promocją nowego modelu opon CrossClimate 2
19.03.2020
#FindHope: Brazylijska organizacja pozarządowa pomaga szukać zaginione osoby za pomocą popularnych hashtagów na Instagramie
25.10.2019
Lauren Haberfield (BETC): Nie ma nic ważniejszego w naszej branży niż dobry pomysł
09.07.2018
Nie czekaj na filmy, aż się zestarzejesz – Canal+ zaprasza na telewizyjną premierę Dunkierki
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean