
13.06.2025
Kierunki kreatywności – wnioski z D&AD 2025
13.06.2025
Kierunki kreatywności – wnioski z D&AD 2025
20.05.2021
Kampania Ogilvy „Green Instructions” dla Lego Polskaznalazła się na shortliście konkursu D&AD
21.10.2020
Piotr Osiński mentorem w D&AD New Blood Academy
17.06.2020
„Ostatni Twój Weekend” z dwoma ołówkami D&AD 2020
10.09.2018
Agnieszka Jaworska w gronie 40 uczestników D&AD Impact Academy 2018
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu