
13.05.2021
Webinar: Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej. Część II
13.05.2021
Webinar: Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej. Część II
20.04.2021
Sebastian Kalmus (Silver Agency): Chcemy pokazać, że efektywniej jest definiować konsumentów przez pryzmat ich potrzeb związanych z dojrzalszym okresem życia, a nie przez pryzmat wieku
30.06.2017
MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane
22.05.2015
Latarnicy.pl – Zaradni w sieci
07.04.2015
Oferta fitness 50+. Otwórz swój klub fitness na nowy segment klientów
dzisiaj
Siła autentyczności: Iga Świątek w kampanii Lancôme z Notino
3 dni temu
Poznaliśmy finalistów konkursu PR Wings 2025
4 dni temu
Allegro testuje usługę Allegro OdZyskaj
4 dni temu
Startuje XVII edycja konkursu Sukces Pisany Szminką [PATRONAT]
4 dni temu
Kto naprawdę sięga po chipsy? Zaskakujący profil konsumenta [BADANIE]