
13.05.2021
Webinar: Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej. Część II
13.05.2021
Webinar: Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej. Część II
20.04.2021
Sebastian Kalmus (Silver Agency): Chcemy pokazać, że efektywniej jest definiować konsumentów przez pryzmat ich potrzeb związanych z dojrzalszym okresem życia, a nie przez pryzmat wieku
30.06.2017
MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane
22.05.2015
Latarnicy.pl – Zaradni w sieci
07.04.2015
Oferta fitness 50+. Otwórz swój klub fitness na nowy segment klientów
dzisiaj
Komisja Etyki Public Relations rozpoczyna działalność
wczoraj
„JOSI napełnia każdą miskę”: producent karm i przysmaków dla zwierząt przekaże 150 tys. zł dla organizacji wspierających czworonogi
wczoraj
Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
wczoraj
Pepsi & Ryszard Lenar: limitowany drop odzieżowy wkrótce w sprzedaży
wczoraj
SW Research: Polacy chętnie dzielą się ubraniami [BADANIE]