
08.01.2018
Podążanie wbrew utartym zasadom i łamanie stereotypów – ubiegły rok pod znakiem siły, czyli spoty, dzięki którym rok 2017 był wyjątkowy
08.01.2018
Podążanie wbrew utartym zasadom i łamanie stereotypów – ubiegły rok pod znakiem siły, czyli spoty, dzięki którym rok 2017 był wyjątkowy
23.11.2017
Reklama zmienia spojrzenie: Reklamy przeciw przemocy wobec dzieci
27.09.2017
UNICEF stawia przed nami pytania trudne i ciężkie, zachęcając tym samym do społecznego dialogu
30.01.2017
Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość – czy to kampania, która ma szansę w końcu trafić do młodych?
18.04.2016
Anna Lewandowska i Mateusz Borek kibicują z Bankiem Zachodnim WBK
2 dni temu
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
3 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
3 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
3 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
3 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]