![„Chińskie platformy handlowe oczami Polaków” [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/05/Chinskie-platformy-sprzedazowe-w-Polsce_cover-photo-142x0-c-default.png)
27.05.2024
„Chińskie platformy handlowe oczami Polaków” [RAPORT]
27.05.2024
„Chińskie platformy handlowe oczami Polaków” [RAPORT]
14.02.2023
Jakub Stefański (Amazon.pl): Siłą naszej firmy jest kultura organizacyjna, dająca przestrzeń na błędy
13.05.2022
Michał Dmoch (Shopee): Jesteśmy bardzo zadowoleni z telewizyjnego debiutu reklamowego w Polsce
20.04.2022
Shopee rozpoczął w Polsce kampanię z przeróbką kultowej piosenki dla dzieci
21.09.2021
Ruszyła największa kampania marki Everli
26.02.2018
Obecność sklepu na platformie zakupowej: jakie przynosi korzyści?
11.05.2016
E-procurement w influence marketingu – korzyści z zastosowania automatyzacji
dzisiaj
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]