
12.02.2020
Jak projektować media miks dla młodszej grupy docelowej i dlaczego kampania na Instagramie nie wystarczy?
12.02.2020
Jak projektować media miks dla młodszej grupy docelowej i dlaczego kampania na Instagramie nie wystarczy?
12.10.2018
Modelowanie atrybucji. Czy wiesz, na co wydajesz pieniądze?
12.09.2018
7 najważniejszych wniosków z Content Marketing World 2018
26.03.2018
Jak nie wpaść w pułapkę Facebooka? O dywersyfikacji kanałów dotarcia do klienta
27.02.2018
Starcom: Rynek reklamowy wzrósł w 2017 r. o 2,3 proc. osiągając wartość 8,8 mld zł
12.09.2017
Pierwsza w Polsce mapa najważniejszych kanałów komunikacji 360 – Brand Communication Channels
27.04.2017
Siedmioslajdowiec #30: Jak promują się luksusowe marki
20.05.2016
Social media w branży fitness i crossfit. Część II – co warto wiedzieć, rozpoczynając działania?
2 dni temu
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
3 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
3 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
3 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
3 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]