
15.07.2022
Magdalena Tynor i Piotr Luberadzki w zarządzie Synergic
15.07.2022
Magdalena Tynor i Piotr Luberadzki w zarządzie Synergic
09.10.2020
Synergic Media wzmacnia zespół
28.08.2020
Zmiany w zarządzie Synergic
25.04.2018
Synergic realizuje pierwszą w historii biura podróży ITAKA kampanię z wykorzystaniem rowerów miejskich
20.04.2018
Synergic realizuje kampanię OOH dla nowego klienta – dynamicznie rozwijającego się sklepu internetowego Born2be.pl
26.03.2018
Synergic realizuje wielkanocną kampanię reklamową „Roam like Home” dla norweskiego operatora MyCall na kluczowych lotniskach w Polsce
23.03.2018
Synergic z nową kampanią dla MTV Polska z użyciem nośników operatora MoveTV w klubach fitness
07.03.2018
Unikalny ambient w nowej kampanii Gnomeo i Julia realizowany przez United International Pictures we współpracy z Synergic
01.03.2018
Synergic startuje z kampaniami wizerunkowymi na rowerach miejskich dla Citi Handlowy i Mastercard
26.02.2018
Synergic z nową kampanią dla Speak Up
wczoraj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
wczoraj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
wczoraj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]