Pressroom Spółka Nesperta uruchomiła chatbota na Instagramie 12.10.2021 Pressroom chatbot Chatboty KODA Bots Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Największe wyzwania technologiczne i kompetencyjne branży e-commerce w 2021 roku 28.09.2021 Pressroom E-commerce Chatboty e-sklepy Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Chatboty Jak nie zepsuć automatyzacji telefonicznej obsługi klienta? 01.09.2021 komunikacja obsługa klienta automatyzacja Chatboty Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Chatboty Chatboty przejmują konkursy 4FUN.TV 19.03.2021 komunikacja Artykuł sponsorowany Digital Marketing chatbot Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Chatboty Chatbot w strategii marketingowej firmy, czyli jak ułatwić życie sobie i swoim klientom [wywiad] 10.03.2021 marketing Wywiad technologia chatbot Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
NowyMarketing Trendbook NowegoMarketingu (1/2021) 03.03.2021 Social media marka NowyMarketing media społecznościowe Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Chatboty Chatboty: przewodnik po botach konwersacyjnych 03.02.2021 komunikacja obsługa klienta customer experience konsumenci Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Chatboty Chatboty – dlaczego warto je wdrożyć 02.09.2020 komunikacja marketing nieruchomości chatbot Chatboty Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Case study Chatboty kulinarne Mosso [case study] 07.07.2020 case study Mosso ContentHouse chatbot Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Chatboty GG stworzyło bota, który pomoże ocenić ryzyko zarażenia się koronawirusem 09.04.2020 GG chatbot Chatboty Gadu-gadu Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Chatboty Chatbot – błyskawiczna obsługa zapytań klientów w branży KEP 13.02.2020 chatbot Chatboty przesyłki Warsaw Media House Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Chatboty User-centered chatbot experience, czyli jak zachwycać klientów doświadczeniem chatbota 13.01.2020 obsługa klienta technologia chatbot Chatboty Poleć FB TW IN 7 7 minut czytania
Chatboty Wiedza w organizacji – jak nią odpowiednio zarządzać? 09.12.2019 Wiedza chatbot Chatboty Przedsiębiorstwo Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Chatboty Chatbot i media społecznościowe pomocą dla turystów 03.12.2019 chatbot Chatboty Warsaw Media House Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Chatboty Chatboty i najczęściej popełniane błędy, czyli czego unikać wdrażając automatyzację 18.11.2019 komunikacja obsługa klienta Artykuł sponsorowany chatbot Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Chatboty Chatboty w e-commerce, sprawdź, jak możesz je wykorzystać u siebie 04.11.2019 E-commerce komunikacja obsługa klienta Artykuł sponsorowany Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania