
24.07.2024
Jacek Kotarbiński: Człowiek i technologia w świecie marketingu 5.0. Czy da się je połączyć?
Art. sponsorowany
24.07.2024
Jacek Kotarbiński: Człowiek i technologia w świecie marketingu 5.0. Czy da się je połączyć?
Art. sponsorowany
17.12.2021
Podcast: Shockvertising i aktywizm marek. Wywiad z Jackiem Kotarbińskim
16.12.2019
Jacek Kotarbiński przedstawia swoich kandydatów na marketingowe słowo roku 2019
18.01.2019
Zmiana komunikacji marki Gillette – dlaczego reklama „The Best Men Can Be” rozjuszyła mężczyzn? [opinie]
28.12.2018
Trendy 2019 wg ekspertów The Chartered Institute of Marketing
06.06.2016
Jacek Kotarbiński publikuje „Trzy Sztuki Marketingu”
dzisiaj
Zdmuchnij pianę w apce Rossmanna
dzisiaj
Wojewódzki, Hołowczyc i Zalewski w kampanii telewizorów Haier
dzisiaj
„Kurs na czytanie”: Fundacja Powszechnego Czytania szuka Ratowników Czytelnictwa
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?