Pressroom Trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile. Coca-Cola i Biedronka największymi wygranymi spośród sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski 21.07.2016 Pressroom Marki Euro 2016 Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom EURO 2016: TVP wygrywa walkę o widzów a Polsat o budżety reklamodawców – analiza Starcom Polska 13.07.2016 Pressroom Starcom transmisja Euro 2016 Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Trendy Ambush Marketing na Euro 2016 08.07.2016 marketing Trendy piłka nożna ambush marketing Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Spadek Roberta Lewandowskiego na Facebooku – zaskakujące statystyki po Euro 2016 06.07.2016 Pressroom Social media Facebook Robert Lewandowski Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom EURO 2016 – Błaszczykowski bohaterem mistrzostw, ale nie popularności?! [INFOGRAFIKA] 04.07.2016 Pressroom infografika Google Dane Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Big data Big Data vs. Michał Pazdan - jak polski obrońca zawstydził analityków danych 30.06.2016 big data analityka Euro 2016 Pazdan Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Pressroom Co piąty Polak nie znał przed Euro 2016 sponsorów Mistrzostw, a 28 proc. sponsorów reprezentacji Polski. Najlepiej wypadały marki Orange, Coca-Cola, Lotos i Biedronka 14.06.2016 Pressroom badanie SMG sponsorzy Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania