08.07.2025
R0_B0+: Canal+ testuje AI, by udowodnić, że wyobraźnia to nie coś, co da się zaprogramować
08.07.2025
R0_B0+: Canal+ testuje AI, by udowodnić, że wyobraźnia to nie coś, co da się zaprogramować
17.03.2025
Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2025 [BADANIE]
02.02.2024
TV i wideo na przełomie 2023/2024 roku, cz. 2
01.02.2024
TV i wideo na przełomie 2023/2024 roku, cz. 1
25.08.2023
Rynek reklamy rośnie o 6,7 proc. po drugim kwartale 2023 r.
07.08.2023
Rośnie dynamika wydatków reklamowych w TV [raport]
13.07.2023
Rynek reklamy w Polsce – czerwiec 2023
21.06.2023
Rynek reklamy w Polsce – maj 2023
19.06.2023
Rynek reklamy w Polsce – maj 2023
09.01.2023
Media na przełomie 2022/2023
2 dni temu
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
2 dni temu
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
2 dni temu
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
3 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
4 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025