
17.04.2025
#LegalneCzwartki: AI Act – pierwsza europejska próba regulacji prawnej AI
17.04.2025
#LegalneCzwartki: AI Act – pierwsza europejska próba regulacji prawnej AI
10.04.2025
#LegalneCzwartki: Kto zapłaci, gdy AI narozrabia? Odpowiedzialność za szkody spowodowane przez sztuczną inteligencję
16.01.2025
#LegalneCzwartki: Adobe Firefly w marketingu – na co zwracać uwagę
07.11.2024
#LegalneCzwartki: Deepfake w reklamie – co na to prawo?
05.09.2024
#LegalneCzwartki: AI w marketingu – checklista zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony konsumentów
11.10.2018
Mazurek Chopina w reklamie? Jakie prawa chronią muzykę znanych kompozytorów
02.08.2018
Rejestracja czerwonej podeszwy jako znaku towarowego – Christian Louboutin przed Trybunałem Sprawiedliwości UE
19.07.2018
Kampanie SMS zgodnie z RODO
22.06.2017
#LegalneCzwartki: Najczęstsze błędy w umowach dotyczących prawa autorskiego – Edycja: Zamawiający
11.05.2017
#LegalneCzwartki: Najczęstsze błędy w umowach dotyczących prawa autorskiego – Edycja: Twórcy
2 dni temu
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
3 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
3 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
3 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
3 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]