27.10.2016
Castrol rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię, nagłaśniającą problem uszkodzeń silnika, wynikających z jazdy w warunkach ciągłego zatrzymywania się i ruszania
27.10.2016
Castrol rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię, nagłaśniającą problem uszkodzeń silnika, wynikających z jazdy w warunkach ciągłego zatrzymywania się i ruszania
21.01.2016
Castrol #BeThe1, czyli jak marka staje się mecenasem młodych zawodników motocyklowych
20.07.2015
Program #BeThe1 stworzony dla marki CASTROL
31.07.2012
Hotchili – 199. członek IAB Polska
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia