Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Taco Bell otwiera futurystyczną restaurację, która „teleportuje” posiłki

Taco Bell otwiera futurystyczną restaurację, która „teleportuje” posiłki
W tej restauracji typu fast food nie spotkacie obsługi, która podaje przez okienko torbę z zamówionym jedzeniem. Nowy punkt Taco Bell Defy wygląda jak restauracja z przyszłości.
O autorze
1 min czytania 2022-06-21

7 czerwca w Brooklyn Park w Minnesocie otworzył się nowy punkt sieci Taco Bell, który wygląda zupełnie inaczej niż wszystkie inne restauracje serwujące fast food. Nie ma tu klasycznej jadalni i okienek dla samochodów, w których jedzenie podają pracownicy. W tym wypadku mamy do czynienia wyłącznie z restauracją dla zmotoryzowanych, a zamówienia są przekazywane za pomocą… „teleportu”.

Jedzenie w Taco Bell można zamawiać na tabletach lub za pomocą aplikacji. Zamówienia są przygotowywane w kuchni na piętrze futurystycznego budynku, a stamtąd jedzenie zjeżdża z do konsumenta w windzie-tubie, którą jest stylizowana na futurystyczny teleporter.

Kierowcy odbierający zamówienie mogą poczuć zaskoczenie, kiedy zamiast ręki z okienka, pojawia się sama papierowa torba. Zaletą jest nie tylko „efekt wow”, ale także czas obsługi – zwykle wydanie posiłku w Taco Bell zajmuje ok. 4,5 minuty (z udziałem pracowników), a nowa technologia pozwala to zrobić w maksymalnie 2 minuty.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Taco Bell (@tacobell)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Żabka Nano, jeden z najnowszych konceptów sieci Żabka, niedawno wzbogacił się o kolejne nowatorskie rozwiązanie – Robbie, który serwuje klientom hot-dogi. Robot przygotowuje hot-dogi w trzech prostych krokach, zgodnie z zamówieniem klienta.