Współpraca PR-owa zakłada launch i komunikację projektu Jatomi Champions – programu wsparcia dla młodych sportowców. Natomiast autorski projekt digitalowy realizowany przez dział komunikacji socialowej to pierwszy w Polsce fitness show transmitowany live na Facebooku.
Jatomi Champions – wspieramy polskich sportowców
Tailor Made PR jest odpowiedzialne za kompleksową komunikację pierwszego CSR-owego projektu marki – Jatomi Champions. To nowoczesny program wsparcia treningowego dla młodych sportowców opracowany przez sieć siłowni. Z myślą o przyszłych mistrzach olimpijskich, Jatomi Fitness udostępnia wszystkie kluby i umożliwia bezpłatne korzystanie z infrastruktury.
Zobacz również
W ramach akcji Jatomi Champions, zespół Lifestyle Brands Communication agencji Tailor Made PR realizuje działania z zakresu media relations, biura prasowego, organizacji konferencji prasowych oraz współpracy z ekspertami programu: Moniką Pyrek i Robertem Korzeniowskim.
Pierwsze w Polsce fitness show z transmisją live
Równolegle Tailor Made PR realizuje autorski projekt digitalowy, który kompleksowo prowadzi dział Social Media Communication. Agencja odpowiedzialna jest za całościową organizację i koordynację pierwszego w Polsce fitness show transmitowanego na żywo na Facebooku. Show w formie czterech sportowych pojedynków zawodowych sportowców (uczestników programu Jatomi Champions) z internetowymi osobowościami znanymi z promowania aktywnego trybu życia będzie miał swoją premierę w Warszawie 10 maja w klubie Jatomi Fitness w Złotych Tarasach. Do kolejnych pojedynków sportowcy staną w klubach w: Krakowie (17.05.), Wrocławiu (24.05.) oraz w Gdyni (31.05.). Energetyczne spotkania poprowadzą fitnessowe gwiazdy internetu – duet Fit Lovers.
To dla nas ciekawy projekt, do którego zarekomendowaliśmy nowoczesne narzędzia komunikacyjne. – mówi Edwin Zasada, Social Media Account Director w Tailor Made PR – Prowadzimy wieloetapową, zintegrowaną komunikację z wykorzystaniem wszystkich kanałów online, jakimi dysponuje Klient. Wisienką na torcie będzie pierwsze polskie fitness show transmitowane w takiej skali na żywo na Facebooku – dodaje Zasada.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Do zadań agencji Tailor Made PR należy kompleksowa organizacja i koordynacja projektu, prowadzenie komunikacji social media w obrębie kanałów Jatomi Fitness (Facebook i Instagram) oraz współpraca z liderami opinii i sportowcami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tailor Made PR to powstała w 2010 roku agencja specjalizująca się w prowadzeniu kompleksowych działań komunikacyjnych. W ramach struktury firmy funkcjonują działy PR i Social Media, realizujące zarówno niezależne, jak i wzajemnie wspierające się projekty dla klientów agencji. Wśród marek obsługiwanych przez Tailor Made PR znajdują się m.in. adidas, Kompania Piwowarska (Żubr, Prażubr, Lech, Redd’s, Tyskie), Mattel (Barbie, Fisher-Price), PZ Cussons (Luksja, Carex) i CI Games.
Więcej informacji na temat agencji oraz realizowanych przez nią działań można znaleźć na stronie www.tailormadepr.pl oraz w jej kanałach społecznościowych: facebook.com/Tailormadepr, instagram.com/Tailormadepr.