Realizacja działań PR przy akcji „Prawdziwe gotowanie” to pierwsza współpraca pomiędzy Tailor Made PR i marką Łowicz. Działania skupiają się na budowaniu świadomości konsumentów wokół prawdziwego gotowania. Czym ono jest? Wbrew pozorom to nie tylko łączenie poszczególnych składników, ale przede wszystkich prawdziwe emocje towarzyszące gotowaniu oraz możliwość wykorzystania w daniach produktów takich jak sosy Łowicz.
Komunikacja prowadzona w ramach kampanii opiera się m.in. na szytej na miarę PR-owej współpracy z mediami, a także influencer marketingu. W promocję kampanii zostali zaangażowani influencerzy kulinarni – Damian Kordas i Anna Łempicka, którzy w swoich kanałach pokazują to, na czym polega prawdziwe gotowanie z wykorzystaniem sosów Łowicz. Dodatkowo we współpracy z blogerami marka Łowicz oraz Tailor Made PR przygotowali konkurs konsumencki, w którym można wygrać warsztaty z ambasadorami kampanii, zakończone wspólną kolacją. Podczas warsztatów kulinarnych zostaną przygotowane materiały video, które będzie można zobaczyć na kanałach YouTube zaproszonych do współpracy influencerów.
Zobacz również
– Marka Łowicz to kolejny klient, z którym mamy okazję i przyjemność realizować kampanię w obszarze kulinarnym. Cieszymy się tym bardziej, że kampania „Prawdziwe gotowanie” pozwala nam wykorzystać niestandardowe formy komunikacji bazujące na dotychczasowym doświadczeniu z zakresu influencer marketingu i współpracy z mediami– dodaje Dominika Zioło, client service director w Tailor Made PR.
W ramach współpracy z marką Łowicz, z ramienia agencji za działania odpowiadają Paula Myśliwiec, social media specialist, Dominika Zioło, client service director z zespołu Social Media Communication oraz Magdalena Chodara, senior account executive z zespołu Lifestyle Brands Communication. Agencja odpowiedzialna jest za współpracę z wybranymi influencerami, współpracę z mediami w zakresie realizowanych działań public relations oraz przygotowanie konkursu konsumenckiego i warsztatów dla zwycięzców. Po stronie Tailor Made PR leży także koncept materiałów video do tej akcji i czuwanie nad ich realizacją.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]