Akcja wizerunkowa w oparciu o influencer marketing ma w humorystyczny sposób edukować konsumentów odnośnie prawidłowego mycia rąk. Wydawałoby się, że trudno będzie czymkolwiek zaskoczyć Polaków w tak podstawowej czynności, ale czy na pewno? W ramach aktywacji w sieci pojawią się cztery okraszone dobrym humorem video z udziałem znanej influencerki. Filmy będzie można zobaczyć zarówno w jej mediach społecznościowych, jak i kanałach własnych marki Carex.
Światowy Dzień Mycia Rąk w kontekście obecnej sytuacji w związku z COVID-19 nabiera szczególnego znaczenia. Edwin Zasada, strategy director z zespołu Social Media Communication mówi: Ten rok jest wyjątkowy dla nas wszystkich, a dla marki Carex, która od lat konsekwentnie zaszczepia u swoich konsumentów nawyk prawidłowej higieny dłoni mam wrażenie, że szczególnie. W czasach, gdy produkty z tego segmentu nie muszą szczególnie zabiegać o zainteresowanie konsumentów, aby generować sprzedaż wspólnie z Klientem postanowiliśmy przy okazji Światowego Dnia Mycia Rąk spojrzeć na higienę dłoni z innej strony, zachowując jednocześnie edukacyjny charakter komunikacji. Jesteśmy przekonani, że właśnie takie podejście pozwoli utrwalić Polakom dobre nawyki, a jednocześnie sprawi, że marka Carex zagości w ich łazienkach na dłużej.
Zobacz również
Pandemia COVID-19 uruchomiła całą lawinę zmian w branży marketingowej. Dotyczą one wszystkich elementów życia zawodowego marketingowców i PR-owców, rozpoczynając od planów komunikacyjnych Klientów i dostarczanych konsumentom doświadczeń, na sposobie realizacji kończąc. Tailor Made PR jako agencja dostosowała swoje działania do nowej rzeczywistości już na początku kwietnia, realizując wiele projektów jednocześnie oraz uważnie obserwując nastroje i zachowania konsumenckie. To pozwoliło zachować w dalszym ciągu efektywną i efektowną komunikację, czego dowodem jest kolejna powierzona do obsługi kampania digital dla marki Carex.
Z ramienia agencji za strategię i kreację odpowiada Edwin Zasada – strategy director z zespołu Social Media Communication. Kampanię realizują Paula Myśliwiec – social media specialist pod nadzorem Dominiki Zioło – client service director.
Marka Carex jest długoletnim klientem Tailor Made PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing