Tailor Made PR z kolejną kampanią dla Carex

Z okazji Światowego Dnia Mycia Rąk, 15 października Tailor Made PR poprowadzi kampanię digital dla marki Carex. Działania agencji obejmują opracowanie koncepcji i strategii komunikacji, produkcję materiałów wideo, współpracę z influencerką, zakup mediów online oraz komunikację PR.
O autorze
1 min czytania 2020-10-07

Akcja wizerunkowa w oparciu o influencer marketing ma w humorystyczny sposób edukować konsumentów odnośnie prawidłowego mycia rąk. Wydawałoby się, że trudno będzie czymkolwiek zaskoczyć Polaków w tak podstawowej czynności, ale czy na pewno? W ramach aktywacji w sieci pojawią się cztery okraszone dobrym humorem video z udziałem znanej influencerki. Filmy będzie można zobaczyć zarówno w jej mediach społecznościowych, jak i kanałach własnych marki Carex.

Światowy Dzień Mycia Rąk w kontekście obecnej sytuacji w związku z COVID-19 nabiera szczególnego znaczenia. Edwin Zasada, strategy director z zespołu Social Media Communication mówi: Ten rok jest wyjątkowy dla nas wszystkich, a dla marki Carex, która od lat konsekwentnie zaszczepia u swoich konsumentów nawyk prawidłowej higieny dłoni mam wrażenie, że szczególnie. W czasach, gdy produkty z tego segmentu nie muszą szczególnie zabiegać o zainteresowanie konsumentów, aby generować sprzedaż wspólnie z Klientem postanowiliśmy przy okazji Światowego Dnia Mycia Rąk spojrzeć na higienę dłoni z innej strony, zachowując jednocześnie edukacyjny charakter komunikacji. Jesteśmy przekonani, że właśnie takie podejście pozwoli utrwalić Polakom dobre nawyki, a jednocześnie sprawi, że marka Carex zagości w ich łazienkach na dłużej.

Pandemia COVID-19 uruchomiła całą lawinę zmian w branży marketingowej. Dotyczą one wszystkich elementów życia zawodowego marketingowców i PR-owców, rozpoczynając od planów komunikacyjnych Klientów i dostarczanych konsumentom doświadczeń, na sposobie realizacji kończąc. Tailor Made PR jako agencja dostosowała swoje działania do nowej rzeczywistości już na początku kwietnia, realizując wiele projektów jednocześnie oraz uważnie obserwując nastroje i zachowania konsumenckie. To pozwoliło zachować w dalszym ciągu efektywną i efektowną komunikację, czego dowodem jest kolejna powierzona do obsługi kampania digital dla marki Carex.

Z ramienia agencji za strategię i kreację odpowiada Edwin Zasada – strategy director z zespołu Social Media Communication. Kampanię realizują Paula Myśliwiec – social media specialist pod nadzorem Dominiki Zioło – client service director.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka Carex jest długoletnim klientem Tailor Made PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing