– W 2017 roku dynamicznie rozwijamy portfolio projektów internetowych dla największych spółek z kluczowych sektorów gospodarki. W przypadku Grupy TAURON głównym wyzwaniem było wypracowanie nowego modelu przedstawiania danych w oparciu o standardy określone przez International Integrated Reporting Council (IIRC). Jako doradca odpowiedzialny za ostateczny kształt struktury i treści przez wiele tygodni pracowaliśmy ze Spółką nad odpowiednim ujęciem danych finansowych i pozafinansowych. Całość została obudowana intuicyjnymi i nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi. Tego rodzaju projekt wymaga bardzo szerokich kompetencji z pogranicza PR-u, relacji inwestorskich, CSR oraz tworzenia produktów digitalowych – powiedział Łukasz Chojecki, partner w TAILORS Group.
Tegoroczny raport Grupy TAURON to kolejny projekt zrealizowany przez TAILORS Group dla tego klienta oraz efekt bardzo dobrej i owocnej współpracy. Przygotowany w ubiegłym roku raport otrzymał nagrodę główną w organizowanym przez Instytut Rachunkowości i Podatków (IRiP) konkursie The Best Annual Report w dwóch kategoriach: generalnej oraz za najlepszą wersję digitalową.
Zobacz również
Rozwój raportowania zintegrowanego w Polsce związany jest z przyjęciem unijnej dyrektywy, która nakłada obowiązek raportowanie pozafinansowych danych na spółki giełdowe, banki oraz fundusze inwestycyjne, które zatrudniają ponad 500 osób i mają sumę bilansową powyżej 20 mln EUR lub obroty netto powyżej 40 mln EUR. Według szacunków firmy doradczej Deloitte, obowiązek ten obejmie w Polsce przynajmniej 300 przedsiębiorstw.
– Przygotowany przez nas raport dla Grupy TAURON jest zgodny z rygorystycznymi wytycznymi IIRC, Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej (MSSF) oraz wytycznymi Global Reporting Index – GRI G4. Wspólnie z naszymi klientami chcemy wyznaczać trendy zanim międzynarodowe normy staną się w Polsce obowiązkowe. Budując odpowiedni zestaw kompetencji wewnątrz agencji dostrzegamy rosnącą rolę raportowania pozafinansowego. Była to główna przyczyna włączenia do naszej Grupy zespołu Go Responsible, lidera komunikacji CSR – zaznaczył Łukasz Wójcik, partner w TAILORS Group.
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym raportem zintegrowanym Grupy TAURON. W tym roku TAILORS Group przygotował również raport online dla Banku Millennium oraz Grupy PGNiG.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing