Nowy telewizyjny spot Kubusia rozpoczyna się niczym przygodowy film – na podwórku poznajemy grupę przyjaciół, którzy trudzą się, by móc zajrzeć za masywny mur. Kiedy realizują swój sprytny pomysł, dowiadujemy się, że chcieli oni tak naprawdę dowiedzieć się, nad czym pracuje Kubuś. Okazuje się, że przygotowuje on prawdziwą niespodziankę – pyszne ciasteczka! Kubuś osobiście pilnuje fantastycznej maszyny do produkcji smakołyków, pieczołowicie miesza składniki i sprawdza jakość gotowych ciastek. Ku uciesze wszystkich, przyjaciele mogą wreszcie spróbować pysznych herbatników od Kubusia.
Kampanii towarzyszą także trzy krótsze spoty, w których zaprezentowane są wszystkie rodzaje ciasteczek – okrągłe 8 zbóż, ciasteczka maślane w wyjątkowych kształtach oraz czekoladowe Choco. Kubuś przedstawia każde z nich w inny sposób. Ciasteczka zbożowe znajduje wśród pól, maślane zaskakują go swoją różnorodnością, a gdy próbuje czekoladowych, okazuje się, że smakują tak pysznie, jak prawdziwa czekolada.
Zobacz również
Trzy nowe rodzaje ciastek Kubusia, które niedawno pojawiły się w sprzedaży, to pyszne przekąski dla każdego. Tak jak dotychczasowe propozycje, nowe produkty wyróżniają się nie tylko wyjątkowym smakiem i jakością, ale także wygodną formą opakowań. Wszystkie nowe przysmaki Kubusia dostępne są w małych paczuszkach, idealnych do zabrania ze sobą w plecaku oraz w opakowaniach familijnych – do podzielenia się z całą rodziną.
Start kampanii: 26 marca 2016 r.
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshere
Zapraszamy do zapoznania się ze spotami:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spoty 5s:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spot 30 s: