Druga odsłona kampanii ujawniła organizatora, którym jest Muzeum Książąt Czartoryskich, które w ten sposób zapowiada ponowne otwarcie swojej siedziby w Krakowie po wykupieniu przez polski rząd kolekcji. Celem prowadzonych działań było zaproszenie Polaków na uroczystość i do udziału w Lekcji naszej historii, pokazanie jej wielowymiarowości, bogactwa znaczeń. Podkreślenie, że za wybitnymi dziełami czy artefaktami historycznymi znajdującymi się w zbiorze, stoją nie tylko wielkie wydarzenia i wartości, ale również dzieje ludzkich losów i namiętności. Dlatego w revealu wyjaśniono m.in. alegoryczny sens obrazu Dama z gronostajem oraz znaczenie tajemniczego klucza, który otwierał drzwi do kolekcji zapoczątkowanej przez Izabelę Czartoryską.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Kampania przygotowana przez Heads Advertising we współpracy z Działem Marketingu Muzeum Narodowego w Krakowie zwraca szczególną uwagę na wyjątkowość Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie. Nie tylko za sprawą arcydzieła Leonarda da Vinci. Za pośrednictwem zróżnicowanej wizualnie kampanii odsłaniamy bowiem unikatowy charakter kolekcji, która kształtowała pokolenia, tworzyła historię Polski i Europy, i wreszcie stała się synonimem największego panteonu pamiątek narodowych – mówi Ewelina Woźniak-Łyp, kierownik Działu Marketingi i PR w MNK.
Za kreację oraz realizację kampanii dla muzeum Książąt Czartoryskich odpowiada agencja Heads Advertising we współpracy z Działem Marketingu Muzeum Narodowego w Krakowie.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]