Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Tak się składa, że to przyszłość – nowa kampania Galaxy Z Flip z Maffashion

„Tak się składa, że to przyszłość” – pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania firmy Samsung, promująca stylowy składany smartfon Galaxy Z Flip. Główną bohaterką jest ponownie Julia Kuczyńska, jedna z najbardziej znanych polskich blogerek i influencerek.
O autorze
0 min czytania 2020-07-31

Pierwszy klip kampanii to dynamiczny teledysk z udziałem Maffashion, podkreślający jeden z podstawowych benefitów smartfonu Galaxy Z Flip, czyli unikalną składaną formę urządzenia. Za reżyserię spotu odpowiadał Alan Willmann, a całość wyprodukowało Sputnik Studio. Kolejne etapy kampanii obejmują działania digital, social media oraz stworzenie wyjątkowych murali w wybranych lokalizacjach.

To kolejna aktywacja, w ramach której marka Samsung współpracuje z Julią Kuczyńską. Maffashion, od premiery smartfonu, odkrywa jego wyjątkowe możliwości i wzornictwo, prezentując na swoim Instagramie kolejne stylizacje inspirowane Galaxy Z Flip.