Taksówką na szczepienie – Free Now zwróci koszty przejazdów do punktów szczepień

Taksówką na szczepienie – Free Now zwróci koszty przejazdów do punktów szczepień
Free Now wprowadziło nową usługę – firma zwróci koszty przejazdu do punktów, w których odbywają się szczepienia przeciwko Covid-19. Oferta dostępna jest w obrębie 7 polskich miast: Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia, Łodzi i Katowic.
O autorze
1 min czytania 2021-02-09

Inicjatywa marki Free Now pod hasłem „Taksówką na szczepienie”, powstała głównie z myślą o osobach, które obecnie się szczepią: czyli z grupy zero, a także potrzebujących i seniorach, którzy nie mają możliwości samodzielnego dojazdu na/z szczepienia.

– Wierzymy, że nasza oferta transportu na szczepienia będzie realną pomocą dla osób, które mogą jej potrzebować. Naszą inicjatywą chcemy także zwrócić uwagę na osoby samotne, starsze i chore, które są wśród nas i wymagają wsparcia. Apelujemy, by każdy z nas zastanowił się czy w swoim otoczeniu ma taką osobę – może to być sąsiad lub rodzic mieszkający w innym mieście – mówi mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający Free Now w Polsce.

W ramach inicjatywy marka zobowiązuje się zwrócić do 25 złotych za każdy przejazd osoby szczepionej (czyli do 50 PLN za dojazd i powrót z punktu szczepień) – jak zauważają przedstawiciele Free Now, ponad 85% przejazdów w opcji Lite+Screen we FREE NOW wynosi mniej niż ta kwota. Oznacza to, że jeden użytkownik może otrzymać zwroty z 2 przejazdów. 

Aby skorzystać z usługi wystarczy mieć skan lub zdjęcie dowolnego dokumentu potwierdzającego wizytę na szczepieniu oraz rachunek za przejazd jedną z taksówek Free Now z adresem punktu szczepienia jako początkowym lub docelowym. Więcej informacji znajduje się na tej stronie. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podobne działania marka prowadzi również w siedmiu innych krajach europejskich, m.in. Niemczech, Hiszpanii i Włoszech. Free Now zamierza przeznaczyć 1 milion euro na przejazdy do punktów szczepień w Europie.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Lidl w Stanach Zjednoczonych zapowiedział, że będzie nagradzał tych pracowników, który zaszczepią się przeciwko Covid-19. Każdy z nich otrzyma premię w wysokości 200 dolarów. Czy taka forma zachęcania do szczepień jest dobra?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Brytyjski organ nadzoru reklamowego orzekł, że najnowsza reklama Ryanaira pod hasłem „Zaszczep się i leć” promuje nieodpowiedzialne wzorce zachowań. W związku z tym linie lotnicze otrzymały zakaz emisji spotu.