Cała akcja została oparta wyłącznie o działania z influencerami. Do akcji zaangażowani zostali: Wielmożny Igor, 10minutspokoju, LoJournal i Ciocia Liestyle. W ramach kampanii influencerzy przygotują filmy dedykowane oraz bumper ads. W filmach pokażą relacje z mini-przygód, które zorganizowali dla swoich psów. Ideą kampanii jest pokazanie jak niewiele potrzeba, aby wspólnie ze swoim psem przeżywać codzienne przygody i sprawiać mu wielką przyjemność każdego dnia.
Działania promocyjne zostaną wsparte konkursem dla widzów – „Moja przygoda z Adventuros”, a zadaniem konkursowym będzie opublikowanie zdjęcia na Instagramie nawiązującego do hasła konkursu z odpowiednimi hashtagami. Autor najlepszego zdjęcia wygra wyjazd dla 2 osób z psem. Pozostali uczestnicy będą mogli wygrać nagrody produktowe.
Zobacz również
W kampanii wezmą udział także blogerzy i instagramerzy.
Za przygotowanie strategii, koordynację i produkcję odpowiada dom mediowy Wavemaker wspólnie z TalentMedia, za zakup mediów Wavemaker. Kampania potrwa do sierpnia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing