W najnowszym spocie, obok Piotra Kędzierskiego zobaczymy jedną z najciekawszych i najbardziej utalentowanych polskich artystek młodego pokolenia – Sylwię Grzeszczak.
T-Mobile na Kartę to prostota i wygoda w niewielkiej cenie, ponieważ nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, SMS-y do wszystkich sieci i 10 GB Internetu do swobodnego wykorzystania kosztuje tylko 25 zł na 30 dni. Co więcej, jeśli 10 GB w miesiącu to za mało, pakiet można w każdej chwili zwiększyć o wielkości 1, 3 i 5 GB w cenie odpowiednio 5, 9 i 12 zł. A dla przenoszących numer – pierwsze 30 dni kompletnie za darmo.
Zobacz również
Płać kiedy chcesz, a kiedy nie chcesz – to nie
T-Mobile na Kartę ma też unikalną propozycję dla użytkowników, którzy z telefonu korzystają okazjonalnie. Przygotowana dla nich oferta „Bez limitu za 1 zł dziennie” jest banalnie prosta: za 1 zł dziennie otrzymujemy nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, SMS-y do wszystkich krajowych sieci oraz 300 MB Internetu. Opłata pobierana jest tylko wtedy, gdy danego dnia skorzysta się z którejkolwiek z usług. Nie korzystasz – nie płacisz. Środki nie przepadają, a dodatkowo, dla wygody użytkowników smartfonów, opłata za korzystanie z Internetu będzie pobrana tylko wówczas, gdy przetransferowanych zostanie dziennie więcej niż 5 MB.
Bez limitu i 10 giga – no to gra! Wiosenny spot z Sylwią Grzeszczak
Aby przypomnieć najważniejsze benefity oferty na kartę w najlepszej sieci, od 20 kwietnia w ogólnopolskich telewizjach pojawi się nasz nowy klip reklamowy, w którym występują Piotr Kędzierski oraz Sylwia Grzeszczak. W utrzymanym w konwencji hitów T-Mobile spocie wykorzystany został przebój piosenkarki „Tamta dziewczyna”. Wszyscy niecierpliwi spot mogą zobaczyć przedpremierowo już dziś:
Kampania reklamowa od 17 kwietnia będzie obecna także w radiu, OOH (w tym digital signage), Internecie (w tym media społecznościowe), sklepach Operatora, a także niesieciowych punktach sprzedaży. Za kreację odpowiada Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, działania w online wspiera zaś Liquid thread. Kreację BTL przygotowała agencja ARC Worldwide, a za media społecznościowe odpowiada Agencja Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące najnowszej oferty T-Mobile na kartę można uzyskać na infolinii, w sklepach firmowych operatora oraz na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing