Tarczyn rowerowy z V&P

Agros Nova i agencja reklamowa V&P prowadzą ogólnopolską kampanię napojów Tarczyn pod hasłem „Tarczyn rowerowy”. W działaniach wykorzystane zostały nośniki reklamowe na rowerach miejskich.
O autorze
1 min czytania 2012-08-06

Kampania opiera się na powiązaniu marki Tarczyn z promowaniem roweru jako sprawnego sposobu na przemieszczanie się w coraz bardziej zatłoczonych miastach. W swojej letniej akcji Tarczyn będzie obecny w Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Tarczyn kontynuuje dotychczasową strategię „Naturalnie inteligentny”, której autorem jest agencja V&P. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki i promocja mniej standardowego podejścia do świata.

Podczas nietypowej kampanii fani Tarczyna za pomocą oficjalnej strony Tarczyna na Facebooku mogą otrzymać promocyjne kody na bezpłatne wypożyczenie rowerów miejskich we Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie. – Chcemy w ten sposób nie tylko wesprzeć Tarczyn, ale również pomóc w rozwoju idei rowerów miejskich – mówi Dariusz Badełek z Agros Nova.

Komunikacja będzie widoczna na rowerach miejskich w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, a także w ramach kampanii w mediach społecznościowych – potrwa do końca sierpnia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za całość projektu po stronie klienta odpowiada Dariusz Badełek. Nadzór nad interactive sprawuje Arkadiusz Słota. Strategię komunikacji, kreację, a także realizację działań outdoor i digital realizuje agencja V&P. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing