Wystartowała kampania radiowa Tarczyński, mająca na celu wsparcie trwającej od 5 września kampanii prowadzonej w TV, kanałach video online, digital i kinach. Marka Tarczyński przygotowała nową komunikację dla najnowszej linii produktowej Tarczyński Naturalnie, w której rolę brand hero grają Parówki. Produkty linii Naturalnie podkreślają wysoką jakość oferty (100% mięsa z szynki, bez dodatku konserwantów i tylko naturalne składniki) oraz wpisują się w nowe nawyki żywieniowe Polaków, którzy coraz częściej są świadomymi konsumentami, a jakość spożywanych posiłków odgrywa dla nich coraz istotniejszą rolę. Kampania będzie prowadzona na antenach stacji RMF i potrwa do 23 października. Autorem koncepcji kreatywnej jest Red8 Advertising, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.
Tarczyński Naturalnie w radiu
W tym tygodniu wystartowała nowa kampania radiowa marki Tarczyński. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media
O autorze
0 min czytania
2020-10-08