Tarczyński przedłuża umowę sponsorską z triathlonistą Marcelem Kozaczkiewiczem

Marka Tarczyński zdecydowała się na przedłużenie umowy sponsorskiej z Marcelem Kozaczkiewiczem – wicemistrzem Polski w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w Triathlonie. Kontrakt będzie obowiązywał do końca 2022 roku.
O autorze
1 min czytania 2022-02-23

Wymagający rok dla młodego triathlonisty

Współpraca marki Tarczyński z Marcelem Kozaczkiewiczem rozpoczęła się już w połowie 2021 roku. Pierwszymi zawodami, w których młody sportowiec brał udział w strojach z logotypami marki, były Mistrzostwa Polski Juniorów w Triathlonie, odbywające się na przełomie lipca i sierpnia.

Cieszyłem się, gdy firma Tarczyński postanowiła zainwestować w moją triathlonową karierę w 2021 roku. Teraz gdy nasza umowa zostaje przedłużona na kolejny rok, radość jest jeszcze większa. Tarczyński to marka, która w swoich działaniach wspiera i promuje sport, aktywność fizyczną i zdrowe odżywianie. Te tematy są mi bardzo bliskie i zgodne z moim własnym stylem życia, dlatego z dumą będę kontynuował swoją sportową przygodę w 2022 roku, mając u boku takiego sponsora – mówi Marcel Kozaczkiewicz, triathlonista.

Sezon 2022 dla Kozaczkiewicza zapowiada się bardzo intensywnie, a przygotowania do tego wymagającego okresu sportowiec rozpoczął już jesienią. W planach ma udział m.in. w cyklu zawodów Pucharu Europy, Pucharu Polski, a najważniejszym wydarzeniem tegorocznych zmagań dla Marcela Kozaczkiewicza będą Mistrzostwa Polski na dystansie sprint, które odbędą się w ostatni weekend lipca.

Rosnące zaangażowanie Tarczyńskiego w marketing sportowy

Podejmowane przez markę Tarczyński działania obejmujące sponsoring sportowy prowadzone są w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu (CSR) i jednego z jej czterech kluczowych obszarów – AKTYWNIE. Producent białkowych przekąsek chętnie angażuje się w tego typu przedsięwzięcia, mając świadomość, że w ten sposób może promować aktywne formy spędzania czasu oraz zachęcać Polaków do racjonalnego odżywiania, wspierając przy tym swoją działalność biznesową.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza sponsoringiem Marcela Kozaczkiewicza Tarczyński wspiera m.in. klub Panthers Wrocław, lokalną drużynę sportową LKS Barycz Sułów, czy działania e-sportowe – Tarczyński Studio Live i zespół Tarczyński Protein Team. Angażuje się także w wydarzenia o charakterze sportowym, takie jak, chociażby charytatywny turniej Giganci Siatkówki oraz zimowy Bieg Piastów.

W listopadzie 2021 roku firma została sponsorem tytularnym Tarczyński Arena Wrocław, podpisując 6-letnią umowę opiewającą na kwotę 14 mln zł i dołączając tym samym do grona nielicznych firm komercyjnych w Polsce, które objęły sponsoringiem tego typu obiekt. Wybór stadionu na Dolnym Śląsku nie był przypadkowy – przedstawicielom Tarczyński S.A. krok ten pozwoli na bycie bliżej społeczności lokalnych, sportowców oraz kibiców będących zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi klientami produktów marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się