Runmageddon został zorganizowany po raz pierwszy w Polsce w 2014 roku. Od tego czasu liczba zainteresowanych uczestnictwem w wydarzeniu rośnie z sezonu na sezon, dla wielu osób będąc już coroczną sportową tradycją. W tym roku na starcie zobaczymy blisko 90 tysięcy dorosłych i dzieci! Runmageddon to połączenie biegu z pokonywaniem przeszkód takich jak np.: Lodowa, Zasieki, Helikopter, Multi Rig czy pionowe i skośne ścianki. Jest więc widowiskowo, ale i ekstremalnie, co sprawia, że jest biegi stały się wielkim hitem, a do startu uczestnicy przygotowują się nawet cały rok. Inauguracja tegorocznego cyklu biegów odbędzie się 9 kwietnia na Tarczyński Arena Wrocław.
Jeszcze bliżej konsumentów lubiących wyzwania
Marka Tarczyński zaangażowała się w Runmageddon, by być jeszcze bliżej osób aktywnych, które spędzając czas w gronie znajomych, podejmując sportowe wyzwania.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Celem zaangażowania naszej marki w wydarzenie skupiające zarówno młodych, jak i starszych ludzi, których łączy zamiłowanie do aktywności fizycznej, jest promocja naszych produktów jako doskonałych przekąsek na każdą, szczególnie plenerową okazję. To grupa konsumentów idealnie wpisująca się w grono odbiorców naszych różnorodnych smaków i wariantów kabanosów. Cieszymy się, że sezon biegów rozpocznie się na Tarczyński Arena Wrocław i dzięki temu będziemy jeszcze bliżej mieszkańców naszego regionu – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu w Tarczyński S.A.
Marka Tarczyński została sponsorem całego cyklu, dlatego tym niecodziennym, sportowym wydarzeniom będą towarzyszyły również powstałe z myślą o Runmageddonie akcje promocyjne. Na imprezach Runmageddonu stanie obrandowana przeszkoda, specjalnie przygotowana strefa EXPO oraz food trucki marki Tarczyński – MeatLovers. Dopełnieniem będą działania digitalowe, konkursy i animacje zarówno dla uczestników biegu, jak i tych, którzy swój wolny czas lubią spędzać na sportowo.
Bardzo się cieszymy, że marka Tarczyński dołączyła do grona naszych partnerów. Łączy nas pasja do dawania Polakom przyjemności i zachęcania ich do aktywności. Mamy wspólne cele. Chcemy popularyzować zdrowy, sportowy a także rodzinny tryb życia. Jesteśmy przekonani, że nasza społeczność przyjmie ciepło naszego nowego partnera. Wspólnie w nowy sezon wchodzimy już we Wrocławiu, gdzie marka Tarczyńskie wraz z Tarczyński Arena będą naszymi gospodarzami – mówi Piotr Bałchanowski, prezes zarządu Runmageddon.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Inauguracja sezonu na Tarczyński Arena Wrocław
Pierwsze spotkanie miłośników adrenaliny odbędzie się 9 kwietnia 2022 r. na Tarczyński Arena Wrocław. Będzie to wiosenny event inaugurujący Runmageddon 2022. Uczestnicy będą mogli zmierzyć się na trasach Intro, Rekrut i Nocny Rekrut. Dla młodszych przygotowany zostanie przeszkodowy raj na formułach Kids i Junior, a całe rodziny będą mogły powalczyć na torze Family!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sponsoring wydarzenia jest częścią strategii społecznej odpowiedzialności biznesu – Tarczyński Lepiej – w obszarach RAZEM i AKTYWNIE.
Szczegóły dotyczące tegorocznego cyklu biegu z przeszkodami Runmageddon oraz zapisy dostępne są na stronie runmageddon.pl