Tarczyński zachęca: „26 lutego zrób sobie Dzień Kabanosa i wyluzuj”

Tarczyński zachęca: „26 lutego zrób sobie Dzień Kabanosa i wyluzuj”
W kampanii z okazji Dnia Kabanosa (26 lutego) marka Tarczyński zachęca: „Zrób sobie Dzień Kabanosa i wyluzuj!”.
O autorze
1 min czytania 2025-02-25

Przypadający 26 lutego Dzień Kabanosa to idealny moment, by jeszcze bardziej je docenić! „Zrób sobie Dzień Kabanosa i wyluzuj” – pod tym hasłem marka Tarczyński zaprasza do wspólnego świętowania, przypominając, że kabanosy to więcej niż przekąska – to szybkie rozwiązanie na głód, o każdej porze.

Dlaczego Dzień Kabanosa

W świecie pełnym nietypowych świąt kulinarnych, takich jak Dzień Pizzy, Dzień Czekolady czy Dzień Makaronu, nie mogło też zabraknąć miejsca dla przekąski wybieranej przez 9. na 10. Polaków. Dlatego 26 lutego świętujemy Dzień Kabanosa.

Kabanosy, dzięki wygodnej formie, wysokiej zawartości białka oraz różnorodności smakowej, pozwalają cieszyć się chwilą – bez stresu, bez zbędnych przygotowań, zawsze, gdy potrzeba szybkiego i smacznego rozwiązania.

Data 26 lutego nie jest przypadkowa, bo to właśnie wtedy firma Tarczyński rozpoczęła swoją działalność. Dlatego to coś więcej niż kolejne święto – to pretekst, by przypomnieć, że kabanosy to szybkie, smaczne i niezawodne rozwiązanie na głód o każdej porze dnia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzień Kabanosa coraz mocniej wpisuje się w kalendarz wyjątkowych okazji, a marka Tarczyński zachęca do wspólnego świętowania! Tegoroczne hasło „Zrób sobie Dzień Kabanosa i wyluzuj” to proste przypomnienie, że warto znaleźć chwilę dla siebie. Bo czasem można odpuścić gotowanie, sięgnąć po coś pysznego i po prostu cieszyć się momentem.

Dzień Kabanosa w social mediach

Z okazji Dnia Kabanosa marka Tarczyński szykuje prawdziwą ucztę dla fanów tej kultowej przekąski! W social mediach – na Facebooku, Instagramie, YouTube i TikToku – rusza akcja z udziałem influencerów, którzy pokażą, jak kabanosy idealnie wpisują się w codzienne momenty przyjemności. W sklepach pojawią się specjalne standy, a na nich QR kody, które przekierują do humorystycznego wideo z brand hero marki – Muszkieterem. To idealna okazja, by nie tylko spróbować kabanosów, ale też przekonać się, że Dzień Kabanosa można świętować codziennie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras.