Przez 7 lat tej współpracy ze środków przekazanych w ramach umowy sponsorskiej, GOPR zakupił m.in.: ekwipunki dla ratowników, specjalistyczny sprzęt ratowniczy, sprzęt narciarski oraz środki transportu.
– Zima to szczególnie intensywny czas dla ratowników GOPR. Aby dobrze wypełniać nasze obowiązki niezbędni są odpowiedni ludzie i doświadczenie. To nie tylko kwestia treningu i szkolenia – liczy się charakter, determinacja i odwaga. Nieodzownym uzupełnieniem jest specjalistyczny sprzęt, który sprawia, że ratownicy mogą działać skuteczniej. Góry to miejsce, w którym trzeba wiedzieć, na kogo można liczyć, bo często właśnie od tego zależy ludzkie życie – powiedział Michał Słaboń, Naczelnik Grupy Krynickiej Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. – Lata współpracy z marką Tatra udowodniły, że bezwzględnie należy ona do grona tych, na których zawsze możemy liczyć i za to w imieniu wszystkich ratowników dziękuję.
Zobacz również
Marka Tatra od początku istnienia jest związana z górami. W komunikacji z konsumentami często nawiązuje do wartości nierozerwalnie z nimi związanych: siły charakteru, odwagi i hartu ducha. – Górscy ratownicy są dla nas uosobieniem zaufania, determinacji i odwagi – wartości, które są bardzo bliskie marce. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie tylko cechy charakteru, ale również specjalistyczny sprzęt są niezbędne do skutecznego działania ratowników. Dlatego też na rzecz GOPR przekazaliśmy dodatkowe środki zebrane w promocji „Miliony piw są w Tatrach” – mówi Magdalena Tondera, senior group brand manager TATRY z Grupy Żywiec.
Fundusze przekazane na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego zostały zgromadzone podczas promocji „Miliony piw są w Tatrach”. Wraz z każdą odebraną przez konsumenta nagrodą marka zobowiązała się do przekazania dodatkowego wsparcia dla GOPR. Loteria rozpoczęła się 1 kwietnia i trwała do końca września 2015. Dodatkowe środki zostały wykorzystane przez GOPR na zakup specjalistycznego sprzętu skitourowego.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing