Z okazji Dnia Ojca norweska marka mebli dziecięcych Stokke przygotowała kampanię z aktualnym przekazem. W serii postów na Instagramie pokazano ojców jako tych, którzy są głównymi opiekunami dzieci, a nie wyłącznie odciążeniem dla mam.
Hasło kampanii to: „Tatusiowie to tatusiowie, nie nianie”. Marka chce w ten sposób pokazać równoprawne, codzienne sytuacje, w których ojcowie towarzyszą swoim dzieciom: czytanie bajek, gotowanie, przewijanie, kąpanie czy karmienie.
Celem kampanii jest przede wszystkim walka ze stereotypami dotyczącymi roli ojców. Akcja zmierza również ku trendowi, w którym nowocześni ojcowie domagają się równego traktowania i partnerstwa w wychowaniu.
Choć kampania ma wymiar społeczny, jednocześnie subtelnie eksponuje produkty Stokke – krzesełka do karmienia, wózki i akcesoria.
Decathlon za darmo wypożycza sprzęt sportowy w miejscach publicznych w Czechach