„Tatusiowie to nie nianie”: Stokke odwraca „dad‑shaming” i redefiniuje rolę ojców

„Tatusiowie to nie nianie”: Stokke odwraca „dad‑shaming” i redefiniuje rolę ojców
Czy tata to tylko pomocnik mamy? Marka Stokke przełamuje stereotypy i w kampanii na Dzień Ojca przypomina: „Tatusiowie to tatusiowie, nie nianie”.
O autorze
1 min czytania 2025-06-23

Z okazji Dnia Ojca norweska marka mebli dziecięcych Stokke przygotowała kampanię z aktualnym przekazem. W serii postów na Instagramie pokazano ojców jako tych, którzy są głównymi opiekunami dzieci, a nie wyłącznie odciążeniem dla mam.

Hasło kampanii to: „Tatusiowie to tatusiowie, nie nianie”. Marka chce w ten sposób pokazać równoprawne, codzienne sytuacje, w których ojcowie towarzyszą swoim dzieciom: czytanie bajek, gotowanie, przewijanie, kąpanie czy karmienie.

Celem kampanii jest przede wszystkim walka ze stereotypami dotyczącymi roli ojców. Akcja zmierza również ku trendowi, w którym nowocześni ojcowie domagają się równego traktowania i partnerstwa w wychowaniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Choć kampania ma wymiar społeczny, jednocześnie subtelnie eksponuje produkty Stokke – krzesełka do karmienia, wózki i akcesoria.

PS Najlepsze kampanie o tacierzyństwie okiem ojców-marketingowców cz. 3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się