TATUUM idzie w ślady Ralpha Laurena i robi kolekcję z misiem. Misiem Uszatkiem!

TATUUM rusza z kolejną odsłoną kampanii relaunchowej TADAAM, której zadaniem jest dotarcie do nowej grupy konsumentów i zaskoczenie ich jakością wzornictwa i materiałów. W grudniu marka będzie prowadzić kampanię digitalową, której głównym bohaterem będzie Miś Uszatek.
O autorze
1 min czytania 2021-12-02

TATUUM x Miś Uszatek to zwieńczenie jesienno-zimowej odsłony kampanii TADAAM. Najnowszy slot promuje nową, limitowaną kolekcję marki, w której występuje Miś Uszatek, bohater dzieciństwa wielu pokoleń Polaków. TATUUM sięga po ikonę polskiej popkultury, by podkreślić polskie korzenie marki i jej lokalność – zarówno TATUUM, jak i bohater serii animowanych filmów sprzed lat, pochodzą z Łodzi.

Wyjątkowa kolekcja z Misiem o klapniętym uszku pojawiła się w sklepach stacjonarnych i online 1 grudnia. W kolekcji TATUUM znalazły się modele ubrań damskich i męskich oraz – po raz pierwszy w historii marki – dziecięcych ubranek w stylu „mini me”.

Na kampanię składają się trzy filmy, skierowane do digitalu oraz sesja zdjęciowa.

Kampania TADAAM z Misiem Uszatkiem będzie prowadzona zarówno w kanałach własnych marki TATUUM, sklepach oraz w szeroko zasięgowych kanałach online – na profilach Instagram, Facebook, YouTube. Będą jej także towarzyszyły działania PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję i kreatywną „TADAAM” odpowiada zespół CREATIVE SEC Newgate CEE, prowadzony przez Joannę Poniatowską. Dyrektorką Kreatywną jest Agata Rychlik. Reżyserem spotów jest Hasenien Dousery, za sesję zdjęciową odpowiada fotografka Dorota Szulc. Za produkcję odpowiadała agencja NEW ORDER WARSAW.

Po stronie klienta w przygotowaniu kampanii TADAAM TATUUM odpowiadała Marta Najbert- Sykulska, Dyrektor Marketingu, Klaudyna Zygał, Dyrektor Kreatywna oraz Rafał Gmerek, Główny Projektant Marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Kampania TATUUM x Miś Uszatek to nie tylko ukłon w stronę lokalności, ponadczasowości i jakości, ale także zaproszenie do udziału w sentymentalnej podróży do najpiękniejszych wspomnień z dzieciństwa. Jestem przekonana, że świąteczne zwieńczenie jesienno-zimowej kampanii TADAAM wprawi w dobry nastrój nie tylko tych, którzy pamiętają Misia Uszatka, ale również młodszych odbiorców – mówi Marta Najbert-Sykulska, Dyrektor Marketingu TATUUM.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się