W nowej reklamie Bożena Dykiel i Mieczysław Hryniewicz, podobnie jak w serialu, wcielają się w małżeństwo z wieloletnim stażem. Przedstawiona w spocie scena zmywania naczyń z humorem opisuje sytuację, która może zdarzyć się każdemu z nas.
TBWA odpowiada za stworzenie idei kreatywnej spotu, przygotowanie scenariusza oraz nadzór produkcyjny. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny TANGO Production. Emisja 30” filmów w głównych stacjach telewizyjnych rozpocznie się 15 lutego br. i potrwa 8 tygodni.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MEC.