Idea kreatywna i hasło kampanii brzmią „To, co dobre zaczyna się od Cafissimo”. Dwa 15-sekundowe spoty podkreślają wysoką jakość 100% naturalnej kawa z certyfikatami jakości, która dzięki hermetycznemu zamknięciu zachowuje aromat i świeżość. A wygodne i designerskie ekspresy ciśnieniowe Tchibo Cafissimo pozwalają szybko i łatwo przygotować wyśmienitą kawę.
W ramach specjalnej promocji na fanów kawy czekają zestawy ekspresów i kaw kapsułkowych Tchibo Cafissimo w obniżonych i atrakcyjnych cenach. Urodzinowe zestawy dostępne są sprzedaży w sklepie internetowym Tchibo oraz w sklepach stacjonarnych Tchibo. Urodzinowa promocja trwa od 10 do 23 września lub do wyczerpania zapasów.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Działania realizowane są w telewizji oraz w Internecie, gdzie swoim zasięgiem obejmują social media (YouTube, Facebook, Instagram) oraz kampanię display. Kreacją i realizacją kampanii oraz zakupem mediów online zajęła się agencja VML Poland. Za zakup mediów ATL odpowiada dom mediowy Initiative Media. Kampania potrwa do 23 września.