IAA Polska jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 150 i to grono stale się powiększa.
To świetna wiadomość, że zarówno reprezentacja mediów, jak i marketerów powiększają się o kolejne firmy. Zainteresowanie stowarzyszeniem i naszymi projektami dowodzi, że coraz więcej podmiotów dostrzega to, że w grupie siła i jak wiele korzyści można czerpać z tego, że jest się częścią branżowej organizacji działającej na rzecz całego rynku i wewnętrznego dialogu – mówi Izabela Albrychiewicz, członkini Zarządu IAA Polska, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE.
Zobacz również
Teads to globalna platforma medialna, która umożliwia reklamodawcom dostęp do wydawców premium na całym świecie, docierając miesięcznie do ponad 1,9 miliarda użytkowników internetu oraz gwarantując połączenie szerokiego zasięgu z bezpieczeństwem marki. Teads dostarcza konsumentom nieintruzywne i angażujące treści reklamowe, markom – osiąganie zamierzonych celów, a wydawcom – efektywne rozwiązania w zakresie monetyzacji contentu. Zespół Teads liczący ponad 1000 osób współpracuje z wiodącymi markami, agencjami i wydawcami w 30 krajach na świecie. W Polsce dociera miesięcznie do 87,3% użytkowników internetu.
Grupa naTemat to niezależna polska grupa wydawnicza, która powstała w 2012 roku. Wydaje pięć różnych, tematycznych serwisów: natemat.pl, innpoland.pl, naszdziennik.pl, mamadu.pl oraz dadhero.pl. Działalność wydawnicza od początku miała unikatowy charakter, zarówno jeśli chodzi o projekty dziennikarskie, jak i komercyjne. Słynie z budowania angażującego contentu na wysokim poziomie, który łączy równocześnie tradycyjne reguły dziennikarstwa jak i stale zmieniający się ekosystem nowych mediów. Niezależnie od skali, punktem wyjścia Grupy naTemat zawsze jest dopasowanie treści do oczekiwań odbiorców.
Po produkty firmy PepsiCo konsumenci sięgają w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing