Od maja br. do zespołu platformy mediowej Teads dołączyła Katarzyna Kabiesz, która w ramach struktur globalnych Teads Intelligence objęła stanowisko research & insight managera CEE. Na obecnym stanowisku Katarzyna Kabiesz będzie zajmować się strategicznym i operacyjnym zarządzaniem bieżącymi projektami badawczymi i pomiarowymi, realizowanymi dla klientów Teads oraz ich dalszym rozwojem na rosnących rynkach Europy Środowo – Wschodniej oraz w krajach nordyckich. Odpowiadać będzie także za rozwijanie i utrzymywanie relacji z zewnętrznymi dostawcami badań – zarówno lokalnymi, jak i globalnymi, w tym dostawcami danych na platformach. Poprzednio przez ponad 2 lata związana z Publicis Polska, gdzie w zespole data science jako data lead, a następnie business development manager zajmowała się projektami mar-techowymi, danowymi i badawczymi dla kluczowych Klientów Grupy. W ciągu ponad 20 lat kariery zajmowała się tworzeniem i egzekucją strategii marketingowych, tematyką market & consumer intelligence oraz zarządzaniem marką i komunikacją, pracując m.in. w PKO BP oraz w Orange Polska.
Do zespołu sprzedaży globalnej platformy mediowej Teads dołączył od czerwca Artur Wójcik, obejmując w firmie stanowisko strategic account directora. Do Teads przeszedł z domu mediowego Euvic Media (wcześniej Clickad Interactive), którym zarządzał jako managing director przez ostatnie 3 lata. W Teads Wójcik będzie zajmował się rozwijaniem relacji z kluczowymi klientami (JBP i STA) i skalowaniem współpracy w ramach globalnych partnerstw. Wcześniej pracował w OMD, gdzie jako business strategy director stworzył i nadzorował hub pracujący dla UPC (Liberty Global) na pięciu rynkach CEE. Wójcik w swojej karierze odpowiadał za media w BZ WBK, był także m.in. strategic planning directorem w MullenLowe MediaHub i szefem zespołu pracującego dla Procter&Gamble w Mediacom Warszawa. Pracował również dla takich klientów jak T-Mobile, Danone, GSK, Bahlsen, Unilever, UPC, Suzuki, OBI, Nivea, Showmax, Perfetti van Melle.
Zobacz również
Olga Szycht jako ad operations manager w Teads będzie zajmowała się tworzeniem, optymalizacją i wydajnością kampanii reklamowych. Poprzednio przez prawie 5 lat związana z Httpool Polska, gdzie odpowiadała za rozwój reklamowy Snapchata, Brainly, TikToka i WeTransfer na stanowisku client solution managera. Pracowała z największymi domami mediowymi realizując projekty dla takich klientów jak: PKO BP, McDonald’s, Pepsico, Nestle, Wedel i wielu innych.
Łukasz Chomyn objął stanowisko creative strategist. Między 2015 a 2021 był dyrektorem kreatywnym Grandes Kochonos, jednej z najdłużej istniejących niezależnych agencji reklamowych w Polsce. Zajmował się obsługą kluczowych klientów agencji takich jak: Kenwood (De’Longhi), Captain Jack (Kompania Piwowarska), Coccolino (Unilever), Wódka Amundsen (Stock Polska). Wcześniej pełni funkcję head of social media w Publicis. Kluczowymi klientami, z którymi współpracował byli: Renault + Dacia, Michelin, czy CEDC. W Teads będę zajmował się wsparciem strategiczno-kreatywnym dla kluczowych klientów Teads Polska, m.in. rekomendacjami w zakresie wykorzystania formatów, dla osiągnięcia optymalnych wyników mediowych w ramach ekosystemu Teads.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell